Κύριε Διευθυντὰ καὶ ἀγαπητοὶ συνεργάται τοῦ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ, Χριστὸς ἀνέστη.
Ἐκ προοιμίου,ἀγαπητοί μου,περίμενα κάτω ἀπὸ τὰ ὁμολογιακὰ
ἄρθρα σας νὰ βλέπω τὴν ὑπογραφὴν μητροπολιτῶν, ἀρχιμανδριτῶν,
πνευματικῶν, καθηγουμένων καὶ κληρικῶν ἐχόντων εἰς τὰς ἡμέρας
μας μεγάλο ὄνομα σχεδὸν ἁγίων.
Ὅταν ἐντοπίζω νὰ γράφεται κάτι διά τὸ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ, εἰς τὸ ὁποῖον κατοικῶ τὰ ταλευταῖα 40 ἔτη, ἐὰν εἶναι θετικὸν χαίρω χαρὰν μεγάλην, ἐὰν ὅμως εἶναι ἀρνητικὸν ἐνοχλοῦμαι.
Ἐγράφη λοιπὸν ὅτι ὁ ἡγούμενος τῆς Σιμωνόπετρας ἀλληλογράφησε μὲ φράγκικη, οὐνιτικὴν «μονὴν»καὶ τοὺς ἀπεκάλεσε ἀγαπητοὺς ἀδελφούς.Ἐκ τούτου συνάγεται ὅτι ὑπάρχουν στὸ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ, φιλοπατριαρχικοὶ μοναχοί, μὲ ὑπονοούμενον,φιλοοικουμενισταί.
Ἂν καὶ ὀφείλει ὁ κάθε ἡγούμενος νὰ εἶναι πιὸ προσεκτικὸς, πρέπει νὰ τονισθῆ διά μία ἀκόμη φορά ὅτι δὲν ὑπάρχει εἰς τὸ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ,οὔτε ἕνας μοναχὸς φιλοοικουμενιστὴς ἢ οἰκουμενιστής. Αὐτὸ βεβαίως μπορεῖ νὰ ἐνοχλεῖ τὸν δεσπότην Ζηζιούλαν,ὅτι ὁ μοναχισμὸς εἶναι ἀντίθετος στὴν ἕνωσιν μὲ τοὺς αἱρετικοὺς ἢ ὅτι εἶναι ψυχοπαθεῖς κατὰ τὸν μεταπατερικὸν κ. Ἰγνάτιον, ὅσοι θεωροῦν τοὺς φράγκους αἱρετικούς.
Ὅλοι οἱ μοναχοὶ καὶ ὡς ἐπὶ τὸ πλεῖστον κληρικοὶ καὶ ὁ λαός μας ὁ ὀρθόδοξος, θεωρεῖ ἀνύπαρκτον τὴν ἄρσιν τῶν ἀναθεμάτων ὑπὸ τοῦ Ἀθηναγόρα καθὼς καὶ ἄκαιρον καὶ ἄσκοπον τὴν συνάντησιν Πάπα καὶ Πατριάρχου εἰς τὴν Πόλιν τοῦ Φωτός.
Καλὸν εἶναι νὰ ἀκυρωθῆ ἡ συνάντησις, γιὰ νὰ συνεχίση ὁ λαός μας νὰ σέβεται τὸν τόπον τὸν ἅγιον, τὴν μητέρα τῶν “ἐκκλησιῶν”. Καταδικάζουμε ἐπίσης μετὰ βδελυγμίας τὰς ἀνοησίας τοῦ Πουσάν μὲ τὴν συμμορίαν τῆς προδοσίας τῆς Μίας Ἐκκλησίας,ὅπως τοὺς ὀνόμασε ὁ μέγας Ὁμολογητὴς Ἅγιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς.
Μερικοὶ ἐξ αὐτῶν εἶναι καὶ ἐπισκέπτες τοῦ Ἁγίου Ὄρους, ὀφείλουν νὰ ἐπιλέξουν προσκύνημα ἢ προδοσία. Οἱ Μοναχοὶ εἶναι εὐγενεῖς καὶ φιλόξενοι δὲν εἶναι ὅμως παράνομοι. «Οἰκονομητέον δὴ μὴ παρανομητέον».
Ἂς ἔχουν λοιπὸν ὑπ᾽ ὄψιν των οἱ φιλοοικουμενισταὶ ὅτι οἱ μοναχοὶ καὶ ὁ ὀρθόδοξος λαός μας, διαθέτουν μυστικὴν πνευματικὴν δύναμιν, ὁμοιάζουσα μὲ τὴν τοῦ Ἁγίου Μάρκου τοῦ Εὐγενικοῦ μὲ κίνδυνο στὸ τέλος νὰ κράξουν «ἐποιήσαμεν οὐδέν» Καὶ αὖθις Χριστὸς ἀνέστη ἀληθῶς.
Γέρων Φίλιππος Θωμάδων
Ὀρθόδοξος Τύπος ἀρ. φύλ. 2021, 9 Μαΐου 2014
Ὅταν ἐντοπίζω νὰ γράφεται κάτι διά τὸ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ, εἰς τὸ ὁποῖον κατοικῶ τὰ ταλευταῖα 40 ἔτη, ἐὰν εἶναι θετικὸν χαίρω χαρὰν μεγάλην, ἐὰν ὅμως εἶναι ἀρνητικὸν ἐνοχλοῦμαι.
Ἐγράφη λοιπὸν ὅτι ὁ ἡγούμενος τῆς Σιμωνόπετρας ἀλληλογράφησε μὲ φράγκικη, οὐνιτικὴν «μονὴν»καὶ τοὺς ἀπεκάλεσε ἀγαπητοὺς ἀδελφούς.Ἐκ τούτου συνάγεται ὅτι ὑπάρχουν στὸ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ, φιλοπατριαρχικοὶ μοναχοί, μὲ ὑπονοούμενον,φιλοοικουμενισταί.
Ἂν καὶ ὀφείλει ὁ κάθε ἡγούμενος νὰ εἶναι πιὸ προσεκτικὸς, πρέπει νὰ τονισθῆ διά μία ἀκόμη φορά ὅτι δὲν ὑπάρχει εἰς τὸ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ,οὔτε ἕνας μοναχὸς φιλοοικουμενιστὴς ἢ οἰκουμενιστής. Αὐτὸ βεβαίως μπορεῖ νὰ ἐνοχλεῖ τὸν δεσπότην Ζηζιούλαν,ὅτι ὁ μοναχισμὸς εἶναι ἀντίθετος στὴν ἕνωσιν μὲ τοὺς αἱρετικοὺς ἢ ὅτι εἶναι ψυχοπαθεῖς κατὰ τὸν μεταπατερικὸν κ. Ἰγνάτιον, ὅσοι θεωροῦν τοὺς φράγκους αἱρετικούς.
Ὅλοι οἱ μοναχοὶ καὶ ὡς ἐπὶ τὸ πλεῖστον κληρικοὶ καὶ ὁ λαός μας ὁ ὀρθόδοξος, θεωρεῖ ἀνύπαρκτον τὴν ἄρσιν τῶν ἀναθεμάτων ὑπὸ τοῦ Ἀθηναγόρα καθὼς καὶ ἄκαιρον καὶ ἄσκοπον τὴν συνάντησιν Πάπα καὶ Πατριάρχου εἰς τὴν Πόλιν τοῦ Φωτός.
Καλὸν εἶναι νὰ ἀκυρωθῆ ἡ συνάντησις, γιὰ νὰ συνεχίση ὁ λαός μας νὰ σέβεται τὸν τόπον τὸν ἅγιον, τὴν μητέρα τῶν “ἐκκλησιῶν”. Καταδικάζουμε ἐπίσης μετὰ βδελυγμίας τὰς ἀνοησίας τοῦ Πουσάν μὲ τὴν συμμορίαν τῆς προδοσίας τῆς Μίας Ἐκκλησίας,ὅπως τοὺς ὀνόμασε ὁ μέγας Ὁμολογητὴς Ἅγιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς.
Μερικοὶ ἐξ αὐτῶν εἶναι καὶ ἐπισκέπτες τοῦ Ἁγίου Ὄρους, ὀφείλουν νὰ ἐπιλέξουν προσκύνημα ἢ προδοσία. Οἱ Μοναχοὶ εἶναι εὐγενεῖς καὶ φιλόξενοι δὲν εἶναι ὅμως παράνομοι. «Οἰκονομητέον δὴ μὴ παρανομητέον».
Ἂς ἔχουν λοιπὸν ὑπ᾽ ὄψιν των οἱ φιλοοικουμενισταὶ ὅτι οἱ μοναχοὶ καὶ ὁ ὀρθόδοξος λαός μας, διαθέτουν μυστικὴν πνευματικὴν δύναμιν, ὁμοιάζουσα μὲ τὴν τοῦ Ἁγίου Μάρκου τοῦ Εὐγενικοῦ μὲ κίνδυνο στὸ τέλος νὰ κράξουν «ἐποιήσαμεν οὐδέν» Καὶ αὖθις Χριστὸς ἀνέστη ἀληθῶς.
Γέρων Φίλιππος Θωμάδων
Ὀρθόδοξος Τύπος ἀρ. φύλ. 2021, 9 Μαΐου 2014
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου