Μητροπολίτης Πειραιῶς Σεραφείμ
Ἡ δημοσιοποίηση ἀπό τό Ὑπουργεῖο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας καί Ἀνθρωπίνων Δικαιωμάτων τοῦ Νομοσχεδίου γιά τό Σύμφωνο Συμβίωσης πού ἐπεκτείνει τήν ἰσχύουσα ρύθμιση καί στά λεγόμενα «ὁμόφυλα ζευγάρια» μᾶς ὑποχρεώνει νά ἀναφέρουμε:
1. Ὅτι ὁ ἱερός θεσμός τοῦ Γάμου πού κατά τόν ἐκπληκτικό ὁρισμό τοῦ Ρωμαίου νομομαθοῦς Μοδεστίνου εἶναι «ἀνδρός καί γυναικός συνάφεια καί συγκλήρωσις τοῦ βίου παντός, θείου τε καί ἀνθρωπίνου δικαίου κοινωνία»,
ἀντιμετωπίζεται θεσμικά καί πάλι σάν δικαιοπρακτική ἐνέργεια καί ἀποϊεροποιεῖται πλήρως.
2. Εἶναι ἐμφανέστατη ἡ προσπάθεια τοῦ ἁρμοδίου Ὑπουργείου νά ὑποκαταστήσει τόν ἱερό θεσμό τοῦ γάμου μέ νομικές προβλέψεις πού ἀντιμετωπίζουν τήν κακοδαιμονία τοῦ ἰσχύοντος νομικοῦ πλαισίου γιά τό σύμφωνο συμβίωσης ἑτεροφύλων πού ἔχει μεταβάλει τό τιμιώτατο ἀνθρώπινο πρόσωπο σέ χρηστικό ἀντικείμενο πού μετά τή χρήση μπορεῖς εὔκολα νά πετάξεις στόν κάλαθο τῶν ἀχρήστων.
3. Δυστυχῶς γιά τόν ἁρμόδιο Ὑπουργό καί Καθηγητή τῆς Νομικῆς καί τόν Γενικό Γραμματέα τοῦ Ὑπουργείου τήν πρωτοτυπία τοῦ προτεινομένου Νομοσχεδίου τήν εἶχε ἐμπνευστεῖ ὅσον ἀφορᾶ τά λεγόμενα «ὁμόφυλα ζευγάρια» ὁ φρενοβλαβής αὐτοκράτορας τῆς Ρώμης Νέρων, αὐτός πού ἔκαψε τή Ρώμη γιά νά ἐμπνευσθεῖ τίς ἄριές του πού ὅπως καταγράφει ὁ ἐξαίρετος ἱστορικός Κάσσιος Δίων στήν Ρωμαϊκή του Ἱστορία συνῆψε ἐπίσημη ὁμοφυλοφιλική σχέση μέ δύο Ἕλληνες ἀπελεύθερους τόν «ἀνδρώδη» Πυθαγόρα καί τόν «γυνακώδη» Σπόρο, τόν ὁποῖο κατέστησε ἐκτομία καί τόν ὀνόμασε Σαββίνα!!!
4. Μέ τό ὑπό διαβούλευση νομοθέτημα πού ἀποτελεῖ συνέχεια τοῦ λεγόμενου ἀντιρατσιστικοῦ νόμου τῆς συγκυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας-Πασόκ μέ τόν ὁποῖο θεσμοθετήθηκε καί «ἕτερος» γενετήσιος προσανατολισμός στήν ἀνθρώπινη φύση, ὁλοκληρώνεται ἡ θεσμοθέτηση ἀπό τήν Ἑλληνική ἔννομη τάξη τῆς ἀνατροπῆς τῆς ἀνθρώπινης ὀντολογίας καί φυσιολογίας καί ἀπενοχοποιεῖται ἡ παράχρηση τῶν σωματικῶν ὀργάνων τοῦ ἀνθρωπίνου εἴδους μέ φαιδρότατο στρουθοκαμηλισμό γιατί φυσικά ἡ φυσιολογία τοῦ ἀνθρωπίνου σώματος εὐτυχῶς δέν ἔξαρτᾶται ἀπό τίς ἰδεοληψίες τῶν συντακτῶν τοῦ νομοσχεδίου, ἀλλά ἀπό τήν νομοτέλεια τοῦ Δημιουργοῦ Θεοῦ γι’ αὐτό καί οἱ ἐπιπτώσεις ἀπό τήν παράχρηση εἶναι ἄμεσες καί τραγικές κατά τό Εὐαγγελικό λόγιο «Οὐκ οἴδατε ὅτι ναὸς Θεοῦ ἐστε καὶ τὸ Πνεῦμα τοῦ Θεοῦ οἰκεῖ ἐν ὑμῖν; 17 εἴ τις τὸν ναὸν τοῦ Θεοῦ φθείρει, φθερεῖ τοῦτον ὁ Θεός· ὁ γὰρ ναὸς τοῦ Θεοῦ ἅγιός ἐστιν, οἵτινές ἐστε ὑμεῖς». (Α΄Κορ. Γ16-17).
5. Ταπεινῶς θά συνεβούλευα τόν κ. Ὑπουργό καί τόν κ. Γεν. Γραμματέα ἐπ’ ὠφελείᾳ τῆς τραγικῆς οἰκονομίας τῆς χώρας μας νά συμβληθῆ τό Ὑπουργεῖο τους μέ τίς μεγάλες πολυεθνικές φαρμακοβιομηχανίες γιατί μέ τό ὑπό διαβούλευση νομοσχέδιο ἀπενοχοποιοῦνται οἱ πρακτικές τῆς ὁμοφυλοφιλίας πού ἀναπόδραστα ὁδηγοῦν σέ ἄπειρες λοιμώξεις τοῦ ὀργανισμοῦ καί καρκινογενέσεις, οἱ ὁποῖες μέ τήν σειρά τους θά αὐξήσουν τόν τζίρο τῶν μεγάλων πολυεθνικῶν τοῦ φαρμάκου.
Καί μή χειρότερα!!!
Ἡ δημοσιοποίηση ἀπό τό Ὑπουργεῖο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας καί Ἀνθρωπίνων Δικαιωμάτων τοῦ Νομοσχεδίου γιά τό Σύμφωνο Συμβίωσης πού ἐπεκτείνει τήν ἰσχύουσα ρύθμιση καί στά λεγόμενα «ὁμόφυλα ζευγάρια» μᾶς ὑποχρεώνει νά ἀναφέρουμε:
1. Ὅτι ὁ ἱερός θεσμός τοῦ Γάμου πού κατά τόν ἐκπληκτικό ὁρισμό τοῦ Ρωμαίου νομομαθοῦς Μοδεστίνου εἶναι «ἀνδρός καί γυναικός συνάφεια καί συγκλήρωσις τοῦ βίου παντός, θείου τε καί ἀνθρωπίνου δικαίου κοινωνία»,
ἀντιμετωπίζεται θεσμικά καί πάλι σάν δικαιοπρακτική ἐνέργεια καί ἀποϊεροποιεῖται πλήρως.
2. Εἶναι ἐμφανέστατη ἡ προσπάθεια τοῦ ἁρμοδίου Ὑπουργείου νά ὑποκαταστήσει τόν ἱερό θεσμό τοῦ γάμου μέ νομικές προβλέψεις πού ἀντιμετωπίζουν τήν κακοδαιμονία τοῦ ἰσχύοντος νομικοῦ πλαισίου γιά τό σύμφωνο συμβίωσης ἑτεροφύλων πού ἔχει μεταβάλει τό τιμιώτατο ἀνθρώπινο πρόσωπο σέ χρηστικό ἀντικείμενο πού μετά τή χρήση μπορεῖς εὔκολα νά πετάξεις στόν κάλαθο τῶν ἀχρήστων.
3. Δυστυχῶς γιά τόν ἁρμόδιο Ὑπουργό καί Καθηγητή τῆς Νομικῆς καί τόν Γενικό Γραμματέα τοῦ Ὑπουργείου τήν πρωτοτυπία τοῦ προτεινομένου Νομοσχεδίου τήν εἶχε ἐμπνευστεῖ ὅσον ἀφορᾶ τά λεγόμενα «ὁμόφυλα ζευγάρια» ὁ φρενοβλαβής αὐτοκράτορας τῆς Ρώμης Νέρων, αὐτός πού ἔκαψε τή Ρώμη γιά νά ἐμπνευσθεῖ τίς ἄριές του πού ὅπως καταγράφει ὁ ἐξαίρετος ἱστορικός Κάσσιος Δίων στήν Ρωμαϊκή του Ἱστορία συνῆψε ἐπίσημη ὁμοφυλοφιλική σχέση μέ δύο Ἕλληνες ἀπελεύθερους τόν «ἀνδρώδη» Πυθαγόρα καί τόν «γυνακώδη» Σπόρο, τόν ὁποῖο κατέστησε ἐκτομία καί τόν ὀνόμασε Σαββίνα!!!
4. Μέ τό ὑπό διαβούλευση νομοθέτημα πού ἀποτελεῖ συνέχεια τοῦ λεγόμενου ἀντιρατσιστικοῦ νόμου τῆς συγκυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας-Πασόκ μέ τόν ὁποῖο θεσμοθετήθηκε καί «ἕτερος» γενετήσιος προσανατολισμός στήν ἀνθρώπινη φύση, ὁλοκληρώνεται ἡ θεσμοθέτηση ἀπό τήν Ἑλληνική ἔννομη τάξη τῆς ἀνατροπῆς τῆς ἀνθρώπινης ὀντολογίας καί φυσιολογίας καί ἀπενοχοποιεῖται ἡ παράχρηση τῶν σωματικῶν ὀργάνων τοῦ ἀνθρωπίνου εἴδους μέ φαιδρότατο στρουθοκαμηλισμό γιατί φυσικά ἡ φυσιολογία τοῦ ἀνθρωπίνου σώματος εὐτυχῶς δέν ἔξαρτᾶται ἀπό τίς ἰδεοληψίες τῶν συντακτῶν τοῦ νομοσχεδίου, ἀλλά ἀπό τήν νομοτέλεια τοῦ Δημιουργοῦ Θεοῦ γι’ αὐτό καί οἱ ἐπιπτώσεις ἀπό τήν παράχρηση εἶναι ἄμεσες καί τραγικές κατά τό Εὐαγγελικό λόγιο «Οὐκ οἴδατε ὅτι ναὸς Θεοῦ ἐστε καὶ τὸ Πνεῦμα τοῦ Θεοῦ οἰκεῖ ἐν ὑμῖν; 17 εἴ τις τὸν ναὸν τοῦ Θεοῦ φθείρει, φθερεῖ τοῦτον ὁ Θεός· ὁ γὰρ ναὸς τοῦ Θεοῦ ἅγιός ἐστιν, οἵτινές ἐστε ὑμεῖς». (Α΄Κορ. Γ16-17).
5. Ταπεινῶς θά συνεβούλευα τόν κ. Ὑπουργό καί τόν κ. Γεν. Γραμματέα ἐπ’ ὠφελείᾳ τῆς τραγικῆς οἰκονομίας τῆς χώρας μας νά συμβληθῆ τό Ὑπουργεῖο τους μέ τίς μεγάλες πολυεθνικές φαρμακοβιομηχανίες γιατί μέ τό ὑπό διαβούλευση νομοσχέδιο ἀπενοχοποιοῦνται οἱ πρακτικές τῆς ὁμοφυλοφιλίας πού ἀναπόδραστα ὁδηγοῦν σέ ἄπειρες λοιμώξεις τοῦ ὀργανισμοῦ καί καρκινογενέσεις, οἱ ὁποῖες μέ τήν σειρά τους θά αὐξήσουν τόν τζίρο τῶν μεγάλων πολυεθνικῶν τοῦ φαρμάκου.
Καί μή χειρότερα!!!
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου