Κουμπιά

Κυλιόμενο Μήνυμα

Δευτέρα 10 Μαρτίου 2025

Ὡς ἐδῶ μὲ τὴ βλασφημία τους – Μὲ χρήματα τῶν φορολογουμένων χριστιανῶν ἐκτίθενται αὐτὰ τὰ ἐκτρώματα στὴν Ἐθνικὴ Πινακοθήκη! Ἐλευθέριος Ἀνδρώνης

Ἐθνική... τερατοθήκη! Γιὰ 9 μῆνες θὰ προβάλλονται σὲ δημόσιο ἵδρυμα τὰ τερατουργήματα βλασφημίας στὴν Παναγία καὶ τοὺς Ἁγίους μας


Ἐλευθέριος Ἀνδρώνης

Κυριολεκτικὰ οἱ χριστιανοὶ ἔχουμε σιχαθεῖ τὰ τελευταῖα χρόνια νὰ κακοποιεῖται ἡ πίστη μας σὲ δημόσιες συχνότητες, φορεῖς καὶ ἱδρύματα, ὑπὸ τὴν αἰγίδα μιᾶς ἀντίχριστης κυβέρνησης ποὺ συνεχῶς δίνει βῆμα προβολῆς στὸν κάθε διεστραμμένο «καλλιτέχνη».
Σιχαθήκαμε νὰ προσβάλλονται τὰ ἱερά μας ἀπὸ τὸν κάθε ἀτάλαντο, κομπλεξικὸ «πουθενὰ» ποὺ χρειάζεται νὰ κοπρίσει τὴν τέχνη του μὲ βλασφημίες, γιὰ νὰ βρεῖ λόγο καλλιτεχνικῆς ὕπαρξης.
Τὰ τερατουργήματα ἑνὸς «καλλιτέχνη» τῆς κακιᾶς ὥρας ποὺ ὀνομάζεται Χριστόφορος Κατσαδιώτης, βρῆκαν φιλόξενη στέγη σὲ ἔκθεση τῆς Ἐθνικῆς Πινακοθήκης (μὲ τίτλο «Ἡ Σαγήνη τοῦ Ἀλλόκοτου») καὶ προβάλλονται ἐκεῖ ἀπὸ τὸν Ἰανουάριο ὡς τὸν Σεπτέμβριο τοῦ 2025.
Τί περιλαμβάνουν αὐτὰ τὰ εἰκαστικὰ ἐκτρώματα τοῦ ἐν λόγῳ «καλλιτέχνη»; Μὲ χρήματα τῶν χριστιανῶν φορολογούμενων (καθὼς μιλᾶμε γιὰ μουσεῖο ποὺ ὑπάγεται στὸν Δῆμο Ἀθηναίων), ὁ ἐπισκέπτης μπορεῖ νὰ δεῖ ἀποκρουστικὲς παραμορφώσεις τῆς Παναγίας καὶ τοῦ Ἁγίου Χριστοφόρου, ὅπως ἐπίσης καὶ ἕναν «Ἅγιο Γεώργιο» μὲ κέρατα, ἀλλὰ καὶ ἄλλες ἀθλιότητες.

Μὲ μιὰ πρόχειρη ἀναζήτηση στὰ ἔργα τοῦ συγκεκριμένου «καλλιτέχνη», πέρα ἀπὸ τὴν ἀταλαντοσύνη του, ἀμέσως ἐντοπίζεται ἡ μανία του νὰ κατακρεουργεῖ κάθε ἱερὸ σύμβολο τῆς ὀρθοδοξίας. Μπορεῖ νὰ δεῖ κανεὶς τερατώδεις ἀπεικονίσεις ποὺ παραπέμπουν στὴν Παναγία, γελοιοποιημένους Ἀγγέλους, τερατόμορφο «Ἅγιο Γεώργιο» καὶ συνθέσεις μὲ Ἐσταυρωμένους πάνω σὲ φωτογραφίες πορνό. Δὲν χρειάζεται νὰ περιγράψουμε ἄλλο γιὰ τί βδελύγματα μιλᾶμε.
Κι ὅμως αὐτὰ τὰ μιαρὰ τερατουργήματα ποὺ δὲν ἀξίζει νὰ ἐκτεθοῦν οὔτε σὲ βόθρο, τὰ καλοδέχτηκε ἡ Ἐθνικὴ Πινακοθήκη καὶ τὰ ἔβαλε μάλιστα σὲ περίοπτη θέση γιὰ νὰ τὰ θαυμάζουν γιὰ 9 ὁλόκληρους μῆνες χιλιάδες ἐπισκέπτες καὶ σχολεῖα ποὺ κατὰ τὰ ἄλλα πηγαίνουν στὸ μουσεῖο γιὰ νὰ διδαχτοῦν... πολιτισμό.

Ὅπως κάνουν πολλοὶ ἄλλοι κρότωνες τῆς «τέχνης» ποὺ γαντζώνουν τὶς δαγκάνες τους στὰ ἱερὰ τῆς ὀρθοδοξίας γιὰ νὰ ζωοποιήσουν τὸ ἀναιμικό τους ταλέντο, ἔτσι καὶ ὁ Χριστόφορος (κρῖμα το...όνομα) Κατσαδιώτης ἔγινε παράσιτο σὲ ἕνα δημόσιο ἵδρυμα μὲ τὰ δικά μας χρήματα, μὲ τοὺς φόρους ποὺ δίνουμε – ὑποτίθεται- γιὰ νὰ λειτουργεῖ κράτος, νόμοι καὶ προστασία τῶν θρησκευτικῶν συμβόλων.
Φυσικὰ στὴν πράξη βλέπουμε ἐδῶ καὶ χρόνια ὅτι κανένα ἱερὸ τῆς ὀρθοδοξίας δὲν προστατεύεται καὶ ὁ κάθε κρετίνος ποὺ διακατέχεται ἀπὸ ἀντιχριστιανικὲς ὀνειρώξεις, μπορεῖ ἐλεύθερα νὰ κακοποιεῖ τὴν πίστη μας, τὸ αἴσθημά μας καὶ τὴν ὅρασή μας.

Σὲ μιὰ παλαιότερη συνέντευξη ποὺ εἶχε δώσει ὁ Κατσαδιώτης, ὅταν ρωτήθηκε ἂν τοῦ ἀρέσει ἡ σημερινὴ ζωγραφικὴ στὴν Ἑλλάδα, ἐκεῖνος εἶχε ἀπαντήσει:
«Δὲν μοῦ ἀρέσουν τὰ περισσότερα ἀπὸ ὅσα βλέπω στὶς διάσημες γκαλερί, στὸ Παρίσι. Ἐπικρατεῖ ἡ αἰσθητικὴ τῆς εὐκολίας. Ὅπως ἀκριβῶς μας τὴν πασάρουν ἀπὸ τὶς τηλεοπτικὲς ἐκπομπές, ἀπὸ τὰ σουπερμάρκετ, τὶς βιτρίνες τῶν μαγαζιῶν, δηλαδή, τὸ καλουπωμένο, τὸ εὔπεπτο, τὸ φασόν, τὸ ἐμπορικό, τὸ γυαλιστερό...
Ἔτσι ἔχει ἐκπαιδευτεῖ τὸ κοινὸ ἀπὸ τὸ σύστημα».
Ἐνῷ ἂς ποῦμε τὸ νὰ βανδαλίζεις τὰ ἱερὰ πρόσωπα τῆς ὀρθοδοξίας, δὲν ἔχει καμία εὐκολία καὶ ἐμπορικότητα, ἔτσι κ. Κατσαδιώτη;

Ἡ πιὸ εὔκολη, τετριμμένη, πεζή, κοινότοπη, πληκτικὴ καὶ ἄτεχνη συνταγὴ γιὰ νὰ τραβήξει κάποιος «καλλιτέχνης» τὰ βλέμματα πάνω του (χωρὶς νὰ τὸ ἀξίζει), εἶναι νὰ μαγαρίζει θρησκευτικὰ σύμβολα.
Νὰ γίνεται δηλαδὴ ἕνας κόπρος τοῦ πολιτισμοῦ καὶ τῶν σεβασμάτων, γιὰ νὰ προσελκύσει ὅσες περισσότερες μῦγες ἡ μυρωδιά.
Τρομερὴ ἔμπνευση πρέπει νὰ θέλει το νὰ κολλήσεις τὸν τίμιο σταυρὸ πάνω σέ... τσόντες ἢ τὸ νὰ βάλεις μιὰ νεκροκεφαλὴ στὴ θέση τοῦ μικροῦ Χριστοῦ!

Πόσα χρόνια σου πῆρε νὰ τὸ συλλάβεις κ.Κατσαδιώτη; Κουράστηκες πολύ; Εἶσαι ὑπερήφανος γιὰ τὴ νοημοσύνη τοῦ «ταλέντου» σου;
Καμαρώνεις ποὺ εἶσαι ἄλλος ἕνας ἀπὸ τὸν ἀτελείωτο συρφετὸ ποὺ βλαστημᾶ γιὰ νὰ ἀποδείξει ὅτι ὑπάρχει;
Θά ‘χεις νὰ καυχιέσαι ὅτι μπῆκαν τὰ ἐκτρώματά σου στὸ «σοῦπερ μάρκετ» τῆς Ἐθνικῆς Πινακοθήκης μὲ τὸν ὀβολὸ ἐκείνων ποὺ χλευάζεις;
Ἀπολαμβάνεις τὸ πόσο «καλουπωμένος», πόσο «φασόν», πόσο «ἐμπορικὸς» ἔχεις καταντήσει;
Ἔχεις ἀντιληφθεῖ ὅτι εἶσαι ἀπολειφάδι τοῦ συστήματος ἢ ἀργεῖ νὰ ἔρθει καὶ αὐτὴ ἡ ἔμπνευση; Ἔχεις νὰ καταθέσεις τίποτα ἄλλο στὴν ἀξία τοῦ πολιτισμοῦ πέρα ἀπὸ τὸ νὰ ἀσχημονεῖς σὲ μιὰ πίστη ποὺ δὲν σοῦ ἔφταιξε σὲ τίποτα;

Πόσο ἀκόμα θὰ μᾶς περιτριγυρίζουν τέτοια εἰκαστικὰ σκουπίδια ἀπὸ χριστιανοφοβικοὺς ποὺ κρύβονται πίσω ἀπὸ τὸ «φουστάνι» τῆς κ. Μενδώνη;
Πόσο ἀκόμα θὰ δοκιμάζετε τὴν ὑπομονὴ καὶ τὴ μακροθυμία τῶν χριστιανῶν;
Γιὰ πόσο ἀκόμα θὰ μετατρέπετε σὲ χωματερὴ τὸν ἑλληνορθόδοξο πολιτισμό;
Ποιός σᾶς εἶπε ὅτι μπορεῖτε νὰ χλευάζετε στὰ σαλόνια σας τὰ θησαυρίσματά μας;
Ἂν κάποιος ἀντίστοιχος «Κατσαδιώτης» εἶχε τήν... ἔμπνευση νὰ ζωγραφίσει καμιὰ χυδαία καρικατούρα τοῦ Ἀλλὰχ ἢ τοῦ Κεμὰλ Ἀτατούρκ, θὰ τολμοῦσε ἡ κ. Μενδώνη νὰ τὴν ἀφήσει κρεμασμένη σὲ κανένα μουσεῖο;
Ρητορικὸ τὸ ἐρώτημα, γιατί ὅλοι γνωρίζουμε τὴν ἀπάντηση!

Τὴ χυδαία ἀπόφαση νὰ παρουσιαστοῦν αὐτὰ τὰ ἐκτρώματα στὴν Ἐθνικὴ Πινακοθήκη, κατήγγειλε μὲ γραπτὴ ἐρώτηση στὴ Βουλὴ ὁ βουλευτὴς τῆς ΝΙΚΗΣ, Νικόλαος Παπαδόπουλος, ὡστόσο γνωρίζουμε ὅτι κάθε καταγγελία περὶ βλασφημίας μπαζώνεται μὲ συνοπτικὲς διαδικασίες ἀπὸ τὸ Μαξίμου, ποὺ προτιμᾶ 1000 φορὲς νὰ περιφέρεται σὰν λάφυρο βλασφημίας ἡ Παναγία (καὶ ὅλα τὰ ἄλλα ἱερά), παρὰ νὰ κατηγορηθοῦν οἱ ἴδιοι γιὰ «λογοκρισία» στὴν τέχνη...

sportime.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου