Κουμπιά

Κυλιόμενο Μήνυμα

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2024

Η τραγική καὶ βλάσφημη προσπάθεια του π. Ευάγγελου Παπανικολάου να φανεί κατηχητής της Εκκλησίας διδάσκοντας ασεβέστατες πρακτικές μὲ γλωσσόφιλα.

Φρίξον ήλιε, στέναξον γη. Η τραγική καὶ βλάσφημη προσπάθεια του π. Ευάγγελου Παπανικολάου να φανεί κατηχητής της Εκκλησίας διδάσκοντας ασεβέστατες πρακτικές μὲ γλωσσόφιλα

Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου

Αὐτὴ εἶναι, δυστυχῶς, ἡ κατάληξη π. Εὐάγγελε, ὅταν βάζεις τὴν διδασκαλία σου πάνω ἀπὸ τὴν διδασκαλία τῶν Ἁγίων καὶ συμπορεύεσαι μὲ καραμπινάτους αἱρετικοὺς Οἰκουμενιστὲς ὅπως ὁ Δημητριάδος Ἰγνάτιος γιὰ νὰ ἔχεις δημοσιότητα.

Ὁ π. Εὐάγγελος Παπανικολάου ποὺ ἔχει ἐξελιχθεῖ σὲ κατηχητικὸ στὰρ τῆς Ἐκκλησίας στὰ μέσα μαζικῆς καὶ ἡλεκτρονικῆς ἐνημέρωσης κλήθηκε νὰ μιλήσει ὡς κατηχητὴς στὴν Ἱ. Μητρόπολη Δημητριάδος. Φυσικὰ δὲν πείραξε τὸν γνωστὸ ἱερέα καθόλου τὸ γεγονός, ὅτι κλήθηκε νὰ μιλήσει σὲ μία Μητρόπολη ποὺ πρωτοστατεῖ στὴν αἵρεση, στὴν μεταπατερικὴ θεολογία, στὴν ἐκκοσμίκευση καὶ στὴν ἀποστασία.

Δὲν τὸν  πείραξε ποὺ τόσες ἀναγνωρισμένες πνευματικὲς μορφὲς τῶν τελευταίων δεκαετιῶν ἔχουν καταδικάσει τὸν μητροπολίτη Ἰγνάτιο καὶ τὴν μεταπατερικὴ σχολή του. Ἀρκεῖ γιὰ τὸν π. Εὐάγγελο νὰ ἔχει βῆμα καὶ νὰ παρουσιάζει τὸ σώου του, ποὺ θὰ τὸ ζήλευαν πολλοὶ προτεστᾶντες.

Στὴν ὁμιλία του καὶ παρουσία τοῦ οἰκουμενιστοῦ μητροπολίτου Ἰγνατίου, ποὺ φυσικὰ δὲν προέβηκε σὲ καμία διόρθωση ὁ π. Εὐάγγελος εἶπε (βλ. https://www.youtube.com/watch?v=F1to9DE1wiI) ἀπὸ τὸ λεπτό 30:36 τὰ ἑξῆς ἀπίστευτα :

"Μὲ παίρνει ἕνας ταξιτζὴς νὰ μὲ πάει κάπου. Μοῦ λέει, εἶσαι ὁ π. Εὐάγγελος, τοῦ λέω ναί. Π. Ευάγγελε, μοῦ λέει, ἡ γυναίκα μου δὲν ἔχει κοινωνήσει ἀπὸ τότε ποὺ τὴν παντρεύτηκα... Τί νὰ κάνω; Ἐγὼ πάω στὴν Ἐκκλησία κάθε Κυριακὴ φέρνω αντίδωρο, ἀλλὰ αὐτή "δὲν θέλω", ἀλλὰ εἶναι καλὴ γυναίκα... Π. Εὐάγγελε δὲν θὰ κοινωνήσει αὐτὴ ἡ γυναίκα ποτέ; Λέω, θὰ κοινωνήσει. Αὔριο τοῦ λέω, θὰ ρθεῖ νὰ κοινωνήσει. Πάτερ, μοῦ λέει, εἶσαι μὲ τὰ καλά σου; Πῶς θὰ τὴν κοινωνήσω αὔριο; Θὰ σοῦ πῶ ἐγώ, τοῦ λέω. Ἄμα δὲν ἔλθει αὐτὴ πάμε ἐμεῖς... Θὰ 'ρθεῖς ἐσύ, θὰ κοινωνήσεις, θὰ καταπιεῖς τὴν Θεία Κοινωνία, ἀλλὰ τὰ σάλια θὰ τὰ κρατήσεις. Θὰ πᾶς στὸ σπίτι καὶ μόλις τὴν δεῖς θὰ τῆς πεῖς: Κουκλάρα μου! Καὶ θὰ τῆς κάνεις ἕνα ὀρθόδοξο γλωσσόφιλο!!! Καὶ τὴν κοινώνησες βρὲ εὐλογημένε, μὴ στεναχωριέσαι. Ὁ Κύριος εἶναι ἐδῶ. Γιὰ ὄνομα τοῦ Θεοῦ νὰ εἶστε ἔξυπνοι."

Γιατὶ νὰ πρωτοκλάψει κανείς, γιὰ τὶς "ἔξυπνες" "συμβουλές" τοῦ π. Εὐαγγέλου ἢ γιὰ τὰ γέλια τοῦ "εὐσεβοῦς" ἀκροατηρίου, στὸ ὁποῖο δὲν βρέθηκε κανεὶς νὰ τοῦ πεῖ, τί λὲς βρὲ ἀθεόφοβε! 

Μάλιστα ὁ π. Εὐάγγελος θέλησε νὰ τεκμηριώσει τὴν βλασφημία του συγκρίνωντάς την μὲ τὸ παράδειγμα τῶν ἁγίων ποὺ ἐλάμβαναν τὴν Θεία Κοινωνία μέσα σὲ σταφίδες.

Ναί, π. Εὐάγγελε, ἀλλὰ πρῶτον οἱ Ἅγιοι ἐπιθυμοῦσαν νὰ κοινωνήσουν, δὲν ἐξαπατήθηκα.ν καὶ δεύτερον ἔλαβαν τὴν Θεία Κοινωνία, ὅπως ἐσεῖς διηγεῖστε μὲ κάθε εὐλάβεια καὶ ὄχι, ἂν εἶναι δυνατόν, ντρέπεται καὶ μόνο ποὺ τὸ γράφει κανείς, μὲ γλωσσόφιλα!!! Ἡ γυναίκα τοῦ κυρίου δὲν ἐπιθυμοῦσε νὰ κοινωνήσει. Αὐτὸ ἔπρεπε νὰ γίνει σεβαστό ἢ νὰ ἀλλάξει μὲ ἄλλο τρόπο. Κι ἐσεῖς συμβουλεύετε τὸν σύζυγο νὰ ἐξαπατήσει τὴν γυναίκα του καὶ νὰ τὴν "κοινωνήσει" μὲ τὸ ζόρι. Ποῦ ἀκούστηκε πάτερ, ἄνθρωπος νὰ πρέπει νὰ κοινωνήσει παρὰ τὴν θέλησή του; Ο Χριστὸς δὲν ἐξαναγκάζει πάτερ, οὔτε ἐξαπατᾶ. Θυσιάζεται γιὰ ὅλους ἀλλὰ κοινωνοί Του γίνονται μόνο ὅσοι Τὸν ἀκολουθοῦν.

Ποὺ ἀκούστηκε νὰ κοινωνάει κάποιος ἀπὸ τὰ σάλια τοῦ ἄλλου. Ξέρετε τί λέτε καὶ  σὲ ποιὲς πρακτικὲς προωθεῖτε τὸ ποίμνιο; Δηλαδὴ θὰ πηγαίνουν ὅλοι τώρα μετὰ τὴν Θεία Κοινωνία στὰ σπίτια τους καὶ θὰ κοινωνοῦν μὲ τὰ σάλια τους!!! ὅσους δὲν θέλησαν νὰ ἔλθουν στὴν Εκκλησία δίνοντας γνωσσόφιλα!!! ἢ φτύνοντας σὲ ποτήρια νὰ  πίνει τὰ σάλια ὁ ἄλλος!!!

Γιὰ τὸν δὲ μητροπολίτη ποὺ ἄκουγε ὅλα αὐτὰ καὶ δὲν ἐπέμβη, αὐτὸ δείχνει σὲ ποιὸ σημεῖο ἀναισθησίας καὶ ἀπομάκρυνσης ἀπὸ τὸν Θεὸ ἔχει φθάσει. Αὐτὰ φέρνει ἡ κοινωνία μὲ τὴν αἵρεση.

Εἶναι πιὰ ξεκάθαρο. Ὅσοι ἀκολουθοῦν καὶ ἐπαινοῦν τέτοιους ἀνθρώπους φέρουν τεράστια εὐθύνη. 

Ἐμεῖς θέλουμε νὰ μείνουμε "χαζοί" ὅπως μᾶς θέλει ὁ Χριστὸς καὶ ὄχι "ἔξυπνοι" ὅπως μᾶς θέλει ὁ π. Εὐάγγελος. 

Πηγή  eugenikos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου